Pages

Tuesday, November 22, 2011

saya suka lihat depa bahagia dan senyum sambil saya kutuk depa




assalamualaikum salam sejahteraha :D
 *SAYA SUKA LIHAT TENGOK DEPA BAHAGIA DAN SENYUM SAMBIL SAYA KUTUK  DEPA *

dalam erti kata laen . BAHAGIA SENYUM KUTUK . teeeet


biarlah keBAHAGIAan mereka itu kekal sampai ke akhir hayat .
biarlah SENYUMan mereka itu mampu menyimpan seribu duapulohenamjuta makna .
biarlah KUTUKan itu menjadi taik telinga dalam telinga mereka .

sejujurnya hati kita menpunyai suara . dia bercakap tadi kita dengar dalam hati . kadang-kadang kita selalu ikut kata hati . bagi orang yang selalu susah hati macam saya . bila hati dah susah . kita dok ikut cakap hati . nanti semua perkara menjadi susah . kang ? hoho .


tapi hati masing-masing siapa tahu kan ? . Dah cukup pengorbanan yang telah saya lalui . Jadi saya selalu bertindak sebagai pemusnah dan pemadam hati dya . biaq saya kutuk maki caci pung . kacau sana sani . menggatai tak tentu hala macam PB sebab tu ja cara nak bagi depa benci .
saya kaitkan orang yg dya sayang bagi depa lagi panas . lagi benci saya . dan akhirnya bila dya menemui kebahgiaan dya yang sebenar . mula membenci saya sepenuhnya . baru lah pelan-pelan saya atoq langkah saya terakhir . untuk pelan-pelan get out dari hidup dya . 


cinta selalu tak berpihak pada saya . sebab saya suka tengok orang len bahgia . dengan orang yang sangat sayangkan mereka . biarlah pengorbanan saya bererti bagi saya . walopon mereka taktiau apa yang saya rasa . 


maaf .. busuk ..



p/s boleh dak kalo nak buat macam gitu :D


3 comments: